a
test
Skip to main content

İstanbul Büyükşehir Belediyesi

Go Search
Ana Sayfa
Başkan
Kurumsal
Belediye Meclisi
İhale İlanları
e-belediye
Bütçe Ve Yatırımlar
Haberler
Bilgi Hizmetleri
Şehre Bakış
English
İletişim
  
Ana Sayfa > İstanbul Büyükşehir Belediyesi > Haber > İGDAŞ DÖRT HİZMETİYLE E-DEVLET KAPISI’NDA  

Haber: İGDAŞ DÖRT HİZMETİYLE E-DEVLET KAPISI’NDA

Version HistoryVersion History

KisaBaslik

İGDAŞ DÖRT HİZMETİYLE E-DEVLET KAPISI’NDA  

Ozet

İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin iştiraki olan İGDAŞ, E-Devlet Kapısı’nda dört hizmetle yerini aldı. İstanbullular, doğalgaz ile ilgili hem yeni sözleşme hem de fesih başvurularını E-Devlet Kapısı’ndan yapabilecek. Ayrıca İGDAŞ abonelik ve fatura sorgulamaları da artık E-Devlet Kapısı’nda mümkün.

HaberMetni



İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin bir iştiraki olan İGDAŞ, E-Devlet Kapısı’nda dört hizmetle yerini aldı. E-Devlet (www.turkiye.gov.tr) portalı, Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarına tek şifreyle tüm kamu kurumlarındaki birçok işlemini güvenle, kolayca ve hızlı yapma imkânı sunuyor. İnternet erişimi olan her yerden, E-Devlet üzerinde kimlik doğrulaması ile dijital kamu hizmetleri gerçekleştirilebiliyor. 2008 yılında 22 hizmetle uygulanmaya başlanan ve bugün bin 754 elektronik hizmetin yer aldığı E-Devlet Kapısı üzerinden yapılan resmi işlemlerde yasal geçerlilik bulunuyor. Yeni uygulamayla İstanbullular, doğalgaz ile ilgili hem yeni sözleşme hem de fesih başvurularını E-Devlet Kapısı’ndan yapabilecek. Ayrıca İGDAŞ abonelik ve fatura sorgulamaları da artık E-Devlet Kapısı’nda mümkün.

İstanbul’da 6 milyonun üzerinde abonesine güvenli ve kesintisiz hizmet veren İGDAŞ, Türkiye’de konutlarda tüketilen doğalgazın yüzde 37’sini İstanbul’da dağıtıyor. Yüksek müşteri memnuniyetine önem veren şirket, 2005 tarihinden bu yana, abonelerine bütün işlemlerini https://internetsubesi.igdas.com.tr adresinden online olarak yapma imkanı sunuyor. Bağımsız araştırma şirketlerinin anket çalışmaları sonucu yüzde 96 gibi yüksek bir müşteri memnuniyeti oranı elde eden İGDAŞ, teknolojide yaşanan gelişmeleri, hizmet kalitesini daha da yukarı taşımak için yakından takip ediyor ve uygulamalarına dahil ediyor.

Mehmet Çevik: “Bu kapı, tasarruf kapısı”
Konuyla ilgili bir açıklamada bulunan İGDAŞ Genel Müdürü Mehmet Çevik, “İGDAŞ olarak sunduğumuz hizmetlerin tamamına, abonelerimizin en rahat ve hızlı şekilde ulaşması bizim için büyük önem taşıyor. Bu nedenle bilişim ve iletişim teknolojilerindeki gelişmeleri yakından takip ediyoruz. Kullanıcı dostu bir web sitemiz var ve tüm hizmetlerimizi orada online takip etmek, işlemleri gerçekleştirmek mümkün. Bugün abonelerimize, dört hizmetimizi E-Devlet Kapısı’nda da rahatça, hızlı ve güvenli bir biçimde gerçekleştirme imkânı da sunuyoruz. Bilgi toplumuna geçiş ve dijitalleşme sürecinde devletimizin gösterdiği liderlik tüm kamu kuruluşları gibi bizim için de örnek teşkil ediyor. 31 milyonun üzerinde kullanıcısı bulunan E-Devlet hizmeti, zamanın yanı sıra ülkemize ve vatandaşlarımıza her yıl milyarlarca lira tasarruf imkânı da sağlıyor. Bu kapı, tasarruf kapısı ve İGDAŞ olarak biz de E-Devlet Kapısı’nda yerimizi almanın, tasarrufta payımızın olmasının mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.

HaberResmi

 

Pasif

No 

AnaSayfa

Yes 

Manset

No 

Document1

Kaynak

 

HaberTarihi

24.01.2017 16:00 

Target Audiences

No targeting

IlgiliBirim

İGDAŞ 

IlgiliHizmet

 

SureliHaber

No 

SureliHaberBitisTarihi

 

HaberGaleri1

HaberGaleri2

HaberGaleri3

HaberGaleri4

HaberGaleri5

HaberGaleri6

HaberGaleri7

HaberGaleri8

HaberGaleri9

HaberGaleri10

MansetSira

AltManset

Yes 

SureliMansetResim

 

FlickerID

 

CanliYayin

No 

CanliYayinLokasyon

27 

GorunenHaberSaati

24.01.2017 16:00 
Attachments
Version: 1.0 
Created at 24.01.2017 15:35  by ihakki.simsek 
Last modified at 24.01.2017 15:35  by ihakki.simsek