a
İstanbul’da 6 milyonun üzerinde abonesine güvenli ve kesintisiz hizmet veren İGDAŞ, Türkiye’de konutlarda tüketilen doğalgazın yüzde 37’sini İstanbul’da dağıtıyor. Yüksek müşteri memnuniyetine önem veren şirket, 2005 tarihinden bu yana, abonelerine bütün işlemlerini https://internetsubesi.igdas.com.tr adresinden online olarak yapma imkanı sunuyor. Bağımsız araştırma şirketlerinin anket çalışmaları sonucu yüzde 96 gibi yüksek bir müşteri memnuniyeti oranı elde eden İGDAŞ, teknolojide yaşanan gelişmeleri, hizmet kalitesini daha da yukarı taşımak için yakından takip ediyor ve uygulamalarına dahil ediyor.
Mehmet Çevik: “Bu kapı, tasarruf kapısı”Konuyla ilgili bir açıklamada bulunan İGDAŞ Genel Müdürü Mehmet Çevik, “İGDAŞ olarak sunduğumuz hizmetlerin tamamına, abonelerimizin en rahat ve hızlı şekilde ulaşması bizim için büyük önem taşıyor. Bu nedenle bilişim ve iletişim teknolojilerindeki gelişmeleri yakından takip ediyoruz. Kullanıcı dostu bir web sitemiz var ve tüm hizmetlerimizi orada online takip etmek, işlemleri gerçekleştirmek mümkün. Bugün abonelerimize, dört hizmetimizi E-Devlet Kapısı’nda da rahatça, hızlı ve güvenli bir biçimde gerçekleştirme imkânı da sunuyoruz. Bilgi toplumuna geçiş ve dijitalleşme sürecinde devletimizin gösterdiği liderlik tüm kamu kuruluşları gibi bizim için de örnek teşkil ediyor. 31 milyonun üzerinde kullanıcısı bulunan E-Devlet hizmeti, zamanın yanı sıra ülkemize ve vatandaşlarımıza her yıl milyarlarca lira tasarruf imkânı da sağlıyor. Bu kapı, tasarruf kapısı ve İGDAŞ olarak biz de E-Devlet Kapısı’nda yerimizi almanın, tasarrufta payımızın olmasının mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.