a
İstanbul’un iki yakasında İBB Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ne bağlı olarak hizmet veren tüm iletişim noktalarında 14 Şubat Sevgililer Gününe özel çalışmalar kapsamında ziyaretçiler güllerle karşılandı.
Vatandaş odaklı yaklaşım çerçevesinde yapılan jestler takdir toplarken iletişim köprüleri aracılığıyla İBB hizmetlerine yön verilmesi de sağlanıyor. İletişim Noktaları projesi kapsamında İstanbul'un en işlek meydanlarına ve AVM'lerine sabit iletişim noktaları kurulurken, iletişim noktalarında halkın istek ve şikâyetleri yerinde tespit ediliyor.
Proje kapsamında 2016 yılı boyunca 3 milyonun üzerinde İstanbulluya ulaşıldı. İletişim noktalarında halkla ilişkiler dili ile vatandaşlara Büyükşehir hizmet ve yatırımları da etkin olarak anlatıldı. Vatandaş ile bire bir iletişimin sağlandığı proje İstanbul’un iki yakasında şehrin en önemli, en işlek meydanlarında faaliyetlerine devam ediyor.