a
test
Skip to main content

İstanbul Büyükşehir Belediyesi

Go Search
Ana Sayfa
Başkan
Kurumsal
Belediye Meclisi
İhale İlanları
e-belediye
Bütçe Ve Yatırımlar
Haberler
Bilgi Hizmetleri
Şehre Bakış
English
İletişim
  
Ana Sayfa > İstanbul Büyükşehir Belediyesi > Haber > BÜYÜKŞEHİR İLE VATANDAŞ ARASINDA WHATSAPP VE WEBCHAT İLE ETKİN İLETİŞİM  

Haber: BÜYÜKŞEHİR İLE VATANDAŞ ARASINDA WHATSAPP VE WEBCHAT İLE ETKİN İLETİŞİM

Version HistoryVersion History

KisaBaslik

BÜYÜKŞEHİR İLE VATANDAŞ ARASINDA WHATSAPP VE WEBCHAT İLE ETKİN İLETİŞİM 

Ozet

Vatandaş memnuniyetini ilke edinen İstanbul Büyükşehir Belediyesi sosyal medya ağlarını geliştirerek vatandaşa etkin, çözüm odaklı yaklaşımıyla 2016 yılı boyunca önemli uygulamaları da hayata geçirdi. WhatsApp (0 5521530034), WebChat (Beyazmasa.ibb.gov.tr) gibi yeni iletişim kanalları ile birlikte 7/24 belediyecilik hizmeti sunan deneyimli ekip ulusal ve uluslar arası düzeyde de model oluyor.

HaberMetni



İBB Halkla İlişkiler Müdürlüğü, sosyal medya ağlarından Facebook, Twitter, WhatsApp, Instagram, WebChat ile 7/24 vatandaşa temas ediyor. İBB Sosyal Medya hesapları aracılığı ile İstanbul ve İstanbullunun sorunları hızlı ve çözüm odaklı yenilikçi yaklaşımlar sergileniyor. Sadece Twitter ve Facebook hesaplarında 2015 yılında 150 bin dolayında olan takipçi sayısı aynı mecralarda 2016 yılında 170 bini aştı.

Tüm iletişim kanalları ile vatandaşların talep ve önerilerini alarak hizmet vermeye devam eden İBB Halkla İlişkiler Müdürlüğü'nün resmi sosyal medya hesaplarının tamamında başlangıçtan bu yana rekor olarak ifade edilen 44 milyona yakın görüntüleme gerçekleştirildi. 2016 yılında kaydedilen başvurular incelendiğinde yaklaşık 120 bin çözümün anlık olarak sunulduğu ve bilgilendirme yapıldığı da ortaya çıkıyor. Beyazmasa başvuruları içerisinde sosyal medyanın payı 2016 yılında %12 olarak açıklanırken, pozitif imaj doğrultusunda 2017'de bu oranın %22'lere ulaşabileceği öngörülüyor.

WhatsApp ve WebChat İle Anında İletişim…

Mesajlaşma uygulaması olarak hayatı kolaylaştıran WhatsApp ve WebChat Sosyal Medya ekibinin 7/24 hizmete odaklı deneyimli çalışanları ile İstanbul konulu tüm başvurularda anında iletişim konforu sağlayarak İstanbulluları sevindirdi. Belediyecilik faaliyetlerinin kişiye özel hali olarak büyük ilgi gören uygulamalar dünyada kayıtlı kullanıcı sayısı en yüksek olan hizmetler arasında gösteriliyor. Büyükşehir hizmet çeşitliliği ve yüreklere dokunan olumlu iletişime profesyonel Sosyal Medya ekibi aracılığıyla ulaşan İstanbullular anında yanıt almanın farkındalığını WhatsApp ve WebChat iletişim hizmetleri ile de yaşayabiliyor.

Vatandaşla iletişimi arttırarak belediye hizmetlerine ayna olan İstanbul Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü, sosyal mecra ve teknolojik alanda etkin iletişimi sağlayıp, kurumsal imajın gücüne model oluşturuyor. Her alanda vatandaşa yakın olma yönünde alt yapı oluşturan Halkla İlişkiler Müdürlüğü 2017 yılında da Sosyal Medya açısından internetin sınırsız imkânlarını en yenilikçi yönüyle değerlendirmeyi hedefliyor.

İBB Halkla İlişkiler Müdürlüğü Sosyal Medya Hesapları

Başvuru hesapları: ibbBeyazmasa Twitter, ibbBeyazmasa Facebook

Başvuru ve hizmet duyuru hesapları: ibbPR Twitter

ibbpr İnstagram

WhatsApp: 0552 153 00 34

WebChat: Beyazmasa.ibb.gov.tr  

HaberResmi

 

Pasif

No 

AnaSayfa

Yes 

Manset

No 

Document1

Kaynak

 

HaberTarihi

13.01.2017 11:00 

Target Audiences

No targeting

IlgiliBirim

Halkla İlişkiler Müdürlüğü 

IlgiliHizmet

Yaşam; Sosyal Hizmetler 

SureliHaber

No 

SureliHaberBitisTarihi

 

HaberGaleri1

HaberGaleri2

HaberGaleri3

HaberGaleri4

HaberGaleri5

HaberGaleri6

HaberGaleri7

HaberGaleri8

HaberGaleri9

HaberGaleri10

MansetSira

AltManset

Yes 

SureliMansetResim

 

FlickerID

 

CanliYayin

No 

CanliYayinLokasyon

27 

GorunenHaberSaati

13.01.2017 11:00 
Attachments
Version: 2.0 
Created at 13.01.2017 10:43  by Ali Akçakaya 
Last modified at 13.01.2017 10:44  by Ali Akçakaya