İBB Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren 153 İstanbul Çağrı Merkezi dünyanın farklı ülkelerinden üretim, tüketim ve hizmet boyutunda uygulanabilir modeller geliştiren çok sayıda kuruluşun buluştuğu 5. Dünya Kalite Zirvesi'nden büyük ödülle döndü. İlki Los Angles’da, 2. si Newyork’da, 3.sü Washington’da, 4.sü Tokyo’da yapılan Uluslararası Kalite Zirvesinin 5.si Rusya'nın St. Petersburg kentinde yapıldı.
Sunuculuğunu oyuncu Metin Yıldız'ın yaptığı programda organizasyonu gerçekleştiren Lobin World Türkiye Başkanı Fahri Ustaoğlu, zirveye katılan Rus iş adamlarına yönelik konuşmasında, "Bu yıl zirvenin Rusya’da yapılmasının sebebi, Türkiye-Rusya ilişkilerinin ticari anlamda gelişmesine destek vermektir. Arabulucu olarak, hedeflenen 1 milyar dolar ticaret hacmini geliştirmeye çalışıyoruz" açıklamasında bulundu.
153 İstanbul'a 2016'da Ödül Yağmuru
1994 yılında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı döneminde 6 kişiyle kurduğu “ALO 153 Beyazmasa” yaklaşık 1000 çalışanı ile günlük ortalama 50 bin İstanbullu'ya en kaliteli hizmeti vermeye devam ediyor. Her geçen gün kalite yolculuğunu geliştiren ve vizyonerlik doğrultusunda yeni ismi 153 İstanbul olan Çağrı Merkezi, bağlı birimlerle birlikte 2016 yılı boyunca yenilikçi hedefleri çerçevesinde yurt içi ve yurt dışında çok sayıda ödül ile taçlandırıldı. 153 İstanbul, İtalya'da Uluslararası İş Ödülleri Stevie Awards, İngiltere'de Global İş Mükemmelliği Ödülleri, Amerika'da Brandon Hall Mükemmelliyet Ödülleri kapsamında eğitim ödülü başta olmak üzere yurt içi ve yurtdışından çok sayıda ödüle layık görüldü.